Marzenie marketingowców, cel sprzedawców, duma prezesów – dobrze wykonany serwis firmowy, o przyjemnym layoucie i przynoszący zyski.
Jak to zrobić? Poznaj kilka chwytów, dzięki którym Google pokocha twoją stronę.
To, że jeśli nie ma cię w Internecie, to znaczy, że nie ma cię wcale, wiedzą dzisiejsze przedszkolaki. To, że strona musi zarabiać, wiedzą mądrzy właściciele firm.
Pomiędzy obecnością w Internecie, a pozyskiwaniem klientów przez serwis www, jest ogromne pole do popisu. Podstawą jest dobrze zaplanowana i wykonana strona www, którą polubią wyszukiwarki i odwiedzający ją użytkownicy.
Od czego zacząć?
Zastanów się, jaki masz cel. Co dzięki witrynie chcesz osiągnąć?Wszelkie podejmowane działania powinny być po to, by cel ten osiągnąć.
Zacznij od zaplanowania struktury strony. Działaj zgodnie z zasadą: mniej znaczy więcej. Zaplanuj menu, liczbę podstron, ich nazwy, funkcjonalności, formularze. Pilnuj, by serwis nie był zbyt długi, tzn. nie trzeba by go było przewijać więcej niż na dwa monitory. Jeśli tak się stanie, można powtórzyć menu w stopce strony.
Do pisania kodu strony lepiej użyć HTML’a niż samego flash’a. Strony robione w całości we flashu są słabo indeksowane przez wyszukiwarki!
Dobra podstrona
Przygotuj schemat umieszczania informacji na podstronach. Poprawna struktura to nagłówek, śródtytuły, akapity. Wybierz rodzaje wyróżniania tekstu – nie tylko kolory, ale też pogubienia. Google lubi znaczniki h1, h2, b i traktuje takie frazy jako ważne.
Adresy URL podstron przygotuj w formie „sympatycznych” URL, np. . „Nice-URL” są też doceniane przez wyszukiwarki.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz