czwartek, 19 sierpnia 2010

Google Pokocha Twoją Stronę…



Marzenie marketingowców, cel sprzedawców, duma prezesów – dobrze wykonany serwis firmowy, o przyjemnym layoucie i przynoszący zyski.
Jak to zrobić? Poznaj kilka chwytów, dzięki którym Google pokocha twoją stronę.




To, że jeśli nie ma cię w Internecie, to znaczy, że nie ma cię wcale, wiedzą dzisiejsze przedszkolaki. To, że strona musi zarabiać, wiedzą mądrzy właściciele firm.
Pomiędzy obecnością w Internecie, a pozyskiwaniem klientów przez serwis www, jest ogromne pole do popisu. Podstawą jest dobrze zaplanowana i wykonana strona www, którą polubią wyszukiwarki i odwiedzający ją użytkownicy.
Od czego zacząć?
Zastanów się, jaki masz cel. Co dzięki witrynie chcesz osiągnąć?Wszelkie podejmowane działania powinny być po to, by cel ten osiągnąć.
Zacznij od zaplanowania struktury strony. Działaj zgodnie z zasadą: mniej znaczy więcej. Zaplanuj menu, liczbę podstron, ich nazwy, funkcjonalności, formularze. Pilnuj, by serwis nie był zbyt długi, tzn. nie trzeba by go było przewijać więcej niż na dwa monitory. Jeśli tak się stanie, można powtórzyć menu w stopce strony.
Do pisania kodu strony lepiej użyć HTML’a niż samego flash’a. Strony robione w całości we flashu są słabo indeksowane przez wyszukiwarki!
Dobra podstrona
Przygotuj schemat umieszczania informacji na podstronach. Poprawna struktura to nagłówek, śródtytuły, akapity. Wybierz rodzaje wyróżniania tekstu – nie tylko kolory, ale też pogubienia. Google lubi znaczniki h1, h2, b i traktuje takie frazy jako ważne.
Adresy URL podstron przygotuj w formie „sympatycznych” URL, np. . „Nice-URL” są też doceniane przez wyszukiwarki.

Tak opracowana strona będzie przyjazna użytkownikom, wyszukiwarkom i działaniom pozycjonerskim. Konkurencja w Internecie jest coraz większa. Warto więc w budżecie uwzględnić środki na pozycjonowanie. Najlepiej wybrać do współpracy firmę, która ma kilkuletnie doświadczenie w zakresie pozycjonowania, ale też tworzy serwisy www. Dzięki temu będzie mogła zaproponować ewentualne modyfikacje strony. Profesjonalne firmy pobierają opłaty tylko za osiągane wyniki. A jeśli wybierzesz sobie do pozycjonowania hasło typu „usługi”, dobry pozycjoner cię od tego odwiedzie. Znajdzie listę kilkudziesięciu lub kilkuset słów kluczowych, które przyniosą efekt, a będą prostsze w pozycjonowaniu. Pamiętaj też, że pozycjonowanie może dawać efekt dopiero po kilku miesiącach. Wypróbuj nasze rady i sprawdź, czy Google pokocha również ciebie.

O Autorze

OPCJA to ekspert w zakresie outsourcingu IT i kreowania aplikacji wspierających działania biznesowe. Rozwiązania, które rekomenduje pozwalają Klientom OPCJI skupić się na generowaniu zysków. Usługi OPCJI obejmują również wizerunek firm w Internecie: kreowanie serwisów www, ich pozycjonowanie oraz marketing internetowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz